În urmã cu doi ani, Vasile Obreja a comandat, de la o firmã din judetul Buzãu, mai multe capsule de Omega3, pe care le-a achitat de îndatã ce curierul i le-a adus. La sfârsitul anului trecut, vasluianul s-a trezit cu un nou pachet la usã, din partea aceleiasi firme. „ M-am trezit cu curierul aducându-mi un pachet. L-am întrebat ce e cu el si cât trebuie sã plãtesc, iar el mi-a spus cã nimic. Când desfac pachetul, capsule de Omega3. Eu solicitasem în urmã cu doi ani de zile acest produs, pe care într-adevãr mi l-au trimis, si pe care l-am plãtit fãrã nici cea mai micã problemã. Acum a venit al doilea colet, pe care nu l-am solicitat. Pe lângã capsule era si factura în valoare de 408 lei. Cum nu comandasem acest produs, am decis sã nu desfac recipientul cu capsule si bine am fãcut pentru cã la scurt timp m-am trezit cu o notificare de la acea firmã din Buzãu. Eram somat sã plãtesc numaidecât coletul, altfel voi fi dat pe mâna unui executor.”
Amenintati cu instanta, la rândul lor, reprezentantii firmei au fãcut un pas în spate
Demersul societãtii din Buzãu nu l-a intimidat pe bãrbatul din municipiul Vaslui. Acesta a pus mâna pe telefon si i-a sunat pe cei care îi trimiseserã coletul. „I-am întrebat pe cei de acolo de unde aceastã situatie, cine e de vinã pentru încurcãtura produsã. Ei mi-au spus cã acum doi ani de zile, când am cumpãrat acel produs de la ei, am optat pentru un fel de continuitate, adicã mã abonasem într-un fel la ei sã-mi trimitã periodic astfel de capsule. O prostie, vã dati seama. M-au tot amenintat cã voi ajunge pe mâna recuperatorilor. Le-am spus cã ne vom vedea în instantã, pentru cã eu nu voi plãti pentru ceva ce nu am comandat. Azi (n.r. miercuri) am fost sunat de reprezentantii acelei firme care mi-au spus sã le trimit capsulele înapoi, cã în cazul meu vor face o exceptie si vor primi returul pentru a se stinge conflictul. Am venit la redactia ziarului dumneavoastrã pentru cã mã gândesc cã nu sunt singurul care s-a confruntat cu o astfel de situatie. Cu sigurantã sunt si alte persoane care au fost deja sau care urmeazã sã fie victimele acestui tip de înselãtorie. Oamenii sã fie atenti, sã nu plãteascã produse pe care nu le-au cumpãrat”, a mai declarat Vasile Obreja.