9.5 C
Vaslui
20 octombrie, 2025

Brandul național VASCAR a investit 1 milion de euro în linia de produse ready-meals ”Farfuriile Nutritive”

Prima gamă de produse lansată de VASCAR în acest segment se numește „Farfuriile Nutritive” și este comercializată sub brandul Moldova în Bucate, fiind bine primită de consumatorii din toată România, având înm vedere că produsele companiei vasluiene se regăsesc pe rafturile magazinelor din toată țara.

Gama a fost dezvoltată împreună cu medicul nutriționist Laura Davidescu. Ciorbele sunt disponibile în rețeaua METRO, au un termen de valabilitate de 21 de zile și pot fi pregătite în doar cinci minute.

Noua gamă se distinge prin:

– Rețete curate: fără E-uri, fără gluten și fără lactoză, aliniate cerințelor actuale de consum.

– Ambalaj modern și sustenabil: caserole reciclabile, ce pot fi încălzite direct în microunde prin simpla înlăturare a mansonului de carton.

– Design inovator: ambalajul a fost gândit astfel încât să transforme experiența de consum – mănânci dintr-o farfurie modernă, practică și sustenabilă.

– Flexibilitate la consum: produsele pot fi servite atât reci, cât și încălzite.

Dezvoltarea categoriei ready meals a fost posibilă printr-o investiție de peste 1 milion de euro în infrastructură, echipamente moderne de producție și ambalare, care permit fabricarea de produse la cele mai înalte standarde de calitate și siguranță alimentară.

„Prin această investiție și prin lansarea primei game de farfurii nutritive, Vascar intră pe piața de retail cu produse ready meals și își consolidează poziția de inovator în industria alimentară. Obiectivul nostru este să oferim consumatorilor soluții moderne, sănătoase și convenabile, adaptate unui stil de viață activ, dar și să extindem portofoliul cu produse dedicate partenerilor din HoReCa” , a declarat dl. Vlad Ciuburciu (foto), CEO Vascar, citat deIndustriacărnii.ro.

Din anul 1984, atunci când activa sub denumirea de Industria Cărnii Vaslui, funcționând în sistem centralizat, business-ul Vascar a ajuns la o rețea, astăzi, de 20 magazine proprii în Vaslui, Iași, Huși, Negrești, Bârlad, Roman, Galați, distribuție națională și exporturi pe trei continente.

Sursa: https://vasluianul.ro/brandul-national-vascar-a-investit-1-milion-de-euro-in-linia-de-produse-ready-meals-farfuriile-nutritive/

Ultimă oră

Același autor